آمار نگران کننده مهاجمان پرسپولیس
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 9:20 ::  نويسنده : hamid

ابتدای فصل جاری پرسپولیس 6 فوروارد داشت كه همه داعیه بازی كردن در تركیب اصلی را داشتند و هر كدام كه روی نیمكت یا سكو می‌رفتند اخمشان توی هم می‌رفت و حاشیه‌ای جدید به وجود می‌ آمد.

در این میان طبیعی بود كه رابطه مهاجمان زیاد با هم خوب نباشد تا اینكه در میانه دو نیم‌فصل، كاظمیان و زاید از جمع سرخ‌ها جدا شدند تا این رقابت و كشمكش سرد بین 4 مهاجم دیگر تداوم داشته باشد. مهاجمان پرسپولیس باز هم در مقابل یک حریف سرسخت، کم فروغ ظاهر شدند و مشخص شد که خط حمله این تیم فقط در مسابقاتی که حریفان ضعیف مقابل این تیم قرار می‌ گیرند توانایی گلزنی شان رو می‌ شود و در چنین بازی‌های سخت و دشواری، کاری از پیش نمی‌ برند.

پرسپولیسی‌ها در 12 بازی نیم فصل دوم تنها 15 گل به ثمر رسانده‌اند و در 450 دقیقه از 5 بازی، هیچ گلی از سوی بازیکنان پرسپولیس به‌ثمر نرسیده است. استقلال، صبا، فولاد، آلمینیوم و راه آهن تیم هایی بودند که پرسپولیس در مقابل آنها به گلی دست نیافته است. پرسپولیس مقابل تیم‌های سپاهان، نفت تهران و داماش گیلان نیز به یک گل دست یافت تا مشخص شود که سرخپوشان در 8 مسابقه نیم فصل دوم فقط 3 گل به ثمر رسانده اند. نگاهی به این 8 حریف نشان می‌ دهد که توانایی گلزنی سرخپوشان در برابر حریفان سرسخت به شدت پایین است.

در مقابل، پرسپولیس 4 بازی نسبتا پرگل هم داشته که برابر تیم‌های نفت آبادان، فجر سپاسی، گهر دورود و سایپا بوده است. گلزن‌های سرخپوش در این 4 مسابقه 11 گل زده‌اند و این تعداد گل در این 4 مسابقه که برابر حریفانی نه چندان مطرح و قوی به ثمر رسیده، نشان از قدرت بالای مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های آسان‌تر دارد.

بعد از بازی هفته نوزدهم پرسپولیس مقابل فجر سپاسی که غلامرضا رضایی و کریم انصاری فرد دو گل برای تیم اوج گرفته آن زمان گل محمدی زدند، پرسپولیسی‌ها در 7 مسابقه بعد تا هفته بیست و هشتم مقابل سایپا تنها 3 گل به ثمر رساندند.

در هفته بیست و دوم پرسپولیس داماش را با گل حسین ماهینی آن هم از روی نقطه پنالتی برد، در هفته بیست و پنجم پرسپولیس با گل ولادتکو برابر نفت تهران به تساوی رسید و تنها در هفته بیست و ششم بود که هادی نوروزی به عنوان یکی از مهاجمان پرسپولیس، بعد از 720 دقیقه عدم گلزنی مهاجمان سرخپوش، توانست دروازه سپاهان را باز کند. از 5-4 هفته پیش بحث اختلاف كریم انصاری‌فرد و محمد قاضی برجسته شد و رسانه‌ها هم به آن پرداختند تا شایعاتی درخصوص برگزاری جلسه از سوی كادر فنی برای این دو بازیكن به‌وجود بیاید. پس از آن گل‌محمدی این شایعه را تكذیب كرد.

یكی از دلایل به‌وجود آمدن این شایعه پاس ندادن آنها به یكدیگر در دیدار مقابل سایپا و دقایق كوتاهی كه درمیدان حضور یافتند، بود اما در 15 دقیقه دوم وقت‌های اضافه بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی اتفاقات بهتری افتاد تا مشخص شود انگار یا گل‌محمدی وارد قضیه شده یا خود این دو مهاجم نامدار و ملی‌پوش فتیله اختلاف را پایین كشیده‌اند و نمی‌خواهند بیشتر از این سردی روابطشان توی چشم باشد. از طرفی مصاحبه محمد قاضی قبل از بازی سایپا كه ضمن ناراحتی از نیمكت‌نشینی‌اش گفته بود امیدوار است مربیان به او هم مثل سایر بازیكنان اعتماد كنند، به حاشیه‌های موجود بین او و انصاری‌فرد افزود چرا كه منظور قاضی از سایر بازیكنان دقیقا كریم انصاری‌فرد بود كه دقایق بسیار بیشتری نسبت به او در میدان بود اما گل نمی‌زد.

از آخرین باری که کریم انصاری فرد برای پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گلزنی کرد بیش از 900 دقیقه می‌ گذرد. انصاری فرد آخرین بار در هفته نوزدهم برابر فجر سپاسی توانست به گلزنی دست یابد. در مقابل نیز محمد قاضی در نیم فصل دوم به هیچ عنوان عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته و در 12 مسابقه نیم فصل دوم، در هیچ یک از مسابقات لیگ برای پرسپولیس گلزنی نکرده است. رقابت قاضی و انصاری‌فرد از تیم ملی شروع شد و به پرسپولیس كشیده شد. البته اول قاضی با پرسپولیس قرارداد بست و شاید اگر كریم از قدیم با او به صورت جدی مشكل داشت نباید به پرسپولیس می‌آمد.

همچنین باید به این نكته اشاره كرد كه هر دو نفر موقعیت خود در تیم ملی را از دست داده‌اند و رقابتشان فعلاً محدود به مرزهای پرسپولیس است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 995
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1